コメント

  1. 陶淵明 より:

    咁多人都係得 12條………….. 😂 , 不過你揸返手繩仲好過學人玩竿,你都唔識得用竿 ! 最起碼你揸手繩D釣組唔會古靈精怪先啦 !

  2. rocky fung より:

    想釣黃脚,去蠔排,陀地

  3. Wai Lam Chan より:

    請問位置近唔近長洲?

  4. Lui Fung より:

    聽講鱲魚戒心重,是否較難钓到?

  5. 羅文樂 より:

    得咁少咋

  6. Joe Chan より:

    好玩又好食,正!

  7. CKK home より:

    咸淡水交界會否多些魚釣?支持😃

  8. Willis Wong より:

    大豐收👍

  9. mingfai lo より:

    睇到你地釣得咁開心,我到想出去釣吓魚先

  10. Wing Tang より:

    好多黃腳WO